برپایی جلسه دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان  

 

امروز چهارشنبه مورخ سوم عقرب ۱۳۹۶  حوالی ساعت سه بعد از ظهر ، در دفترمرکزی حزب دایر گردید. در جلسه روسای شعبات و کمیسیون های مرکزی حزب نیز شرکت داشتند.
برای جلسه اجندای ذیل پیشنهاد ، و مورد تایید قرار گرفت :
بحث پیرامون طرز العمل تدویر جلسات و کنفرانس های حزبی ، نورم نماینده گی و شیوه انتخاب نماینده گان به کنگره حزب.

در آغاز جلسه رفیق داکتر داوود راوش رییس حزب از حوادث سیاسی و نظامی کشور یاد آور شده ، حملات انتحاری را محکوم ؛ و به شهدا ی حوادث اخیر جنت فردوس را خواستار شد. در ادامه گفتند که امروز سوم عقرب است ، آن را باید بحیث حماسه تاریخی یاد کرد و آن را باید گرامی بداریم. همچنان روی نظریات  و استراتیژی کشورهای بزرک و همسایه درمورد افغانستان مکث نمودند.

رییس جلسه در امور زنده گی حزبی اشاره کردند ، از دو جلد کتاب ایکه به اثر تلاش رفقا زرغونه ولی و فقیر محمد سالارزی زیور چاپ یافته یاد آوری نمودند ، مصاحبه های رفقا با رسانه های تصویری انعکاس مثبت در جامعه داشته ، طی هفته در اثر تلاش شورای کشوری هندوستان حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان، نماینده گی تلویزیون بهارطی محفل باشکوه با شرکت افغانان مقیم هند افتتاح نمودند که از جانب سفارت افغانستان در هند استقبال شایان شده است.
رفیق راوش در اخیر توجه رفقا را به آماده گی های کنگره منجمله  تقویت بنیه مالی حزب جلب نمودند.
طبق اجندا رفیق انجنیر سلیمان کامجو رییس کمیته کاری تشکیلات کمیته تدارک تدویر کنگره حزب، طرزالعمل تدویرجلسات و کنفرانس های حزبی ، نورم نماینده گی و شیوه انتخاب نماینده گان به کنگره حزب را به جلسه قراات کرد.
اعضای جلسه به نوبت نظریات و پیشنهادات خود را جهت تکمیل طرزالعمل پیشنهاد نمودند، که بعد از ارایه توضیحات و تعدیل لازم به اتفاق آرا تصویب گردید.

جلسه حوالی ساعت ۴:۴۵ عصر به امید تامین صلح و تدویر کنگره باشکوه و دموکراتیک اختتام یافت.

(کمیسیون تبلیغ و فرهنگ )

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۵/ ۱۷ـ ۲۶۱۰