نشست دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان


 

جلسه دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان تحت ریاست رفیق پوهاند داکتر محمد داوود راوش رییس حزب روزپنجشنبه مورخ ۸ میزان ۱۳۹۵ در دفتر مرکزی حزب در شهر کابل دایر گردید. برای جلسه اجندای ذیل پیشنهاد ومورد تایید قرار گرفت:
۱ ـ بحث روی مسایل تشکیلاتی ،
۲ ـ گزارش شعبه تشکیلات در مورد چگونگی پروسه ادغام تشکیلاتی ،
۳ ـ گزارش کمیسیون تدارک وحدت ،

۴ ـ بحث روی طرز العمل دارالانشای حزب به خاطر تسریع پروسه ادغام تشکیلاتی و تحکیم پروسه وحدت.
طبق اجندا، مسایل تشکیلاتی به جلسه دارالانشا حزب مطرح گردید که بعد از بحث همه جانبه  به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.

طبق اجندا رفیق وحدت رییس شعبه تشکیلات مرکزی حزب گزارش شعبه تشکیلات را در مورد چگونگی پروسه ادغام تشکیلاتی به جلسه ارایه ؛ و خاطر نشان ساخت که این پروسه به خوبی ادامه دارد. شماری از اعضای دارالانشا به ولایات کشور سفر نموده و در زمینه همکاری لازم نموده واین پروسه در شماری ازولایات که تا اکنون آغاز نگردیده ، پروسه ادغام آن به زودی آغاز وعملی می گردد . مصوبه در زمینه مورد تصویب قرار گرفت .
طبق اجندا رفیق انجینرعبدالرحمن صدری به نماینده گی از کمیته تدارک وحدت ، چگونگی مذاکرات وحدت با هیات حزب تفاهم و دموکراسی افغانستان به جلسه ارایه نمود که مورد تایید جلسه قرار گرفت .
طبق اجندا طرزالعمل دارالانشا به خاطر تسریع پروسه ادغام تشکیلاتی و تحکیم وحدت تشکیلاتی به جلسه ارایه و فیصله به عمل آمد تا طرزالعمل مذکور توسط کمیسیون موظف مطالعه و ارزیابی گردیده گزارش آن به جلسه آینده دارالانشا ارایه گردد.

جلسه دارالانشای حزب که حوالی نه صبح آغاز گردیده بود؛ به امید تامین صلح سراسری درکشور ، حوالی ساعت یک بعدازظهر خاتمه یافت.

( کمیسیون تبلیغ و فرهنگ )

 بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۱/ ۱۶ـ ۰۸۱۰