پیام تسلیت دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

به مناسبت درگذشت زنده یاد رفیق محمد داوود شبرنگ

 

سوگمندانه و با قلب پراز درد واندوه بدینوسیله به اطلاع دوستان، رفقا،همرزمان و رهروان جنبش ترقی خواهی درکشور؛ و اعضای پرافتخارحزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان رسانیده می شود که رفیق اندیشمند، مبارزصادق، فرزند راستین وخدمتگزارمیهن،  رفیق محمد داوود شبرنگ عضو دارالانشا و بیروی اجراییه حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان دیگر در جمع ما نیستند،  و عصر امروز سه شنبه مورخ۲۳عقرب۱۳۹۶ نسبت بیماری که عاید حالشان  شده بود داعی اجل را لبیک گفته و به ابدیت پیوستند.

انا لله و انا الیه راجعون

روانشاد محمد داوود شبرنگ یکی از مبارزان پیشکسوت و پرافتخار جنبش عدالت خواهی کشور،شخصیت برجسته مردمی و از فعالین ممتاز و پرتلاش حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان بودند که عمرگرانبهای خویش را وقف مبارزه در راه تحقق آرمان های برحق مردم خویش و تامین دموکراسی و عدالت اجتماعی در کشور نموده ؛ و تا آخرین لحظه ی حیات خویش از اندیشه ایجاد وحدت و همدلی میان نیروهای دموکرات و ترقی خواه کشور و سمتدهی آنها در یک صف واحد جهت تلاش در راه سعادت و ترقی کشور و مردم فارغ نبودند.

دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان درگذشت این عضو فعال و پرتلاش خویش را ضایعه جبران ناپذیر دانسته ؛ و به این مناسبت مراتب تسلیت و تعزیت عمیق خویش را خدمت همه رهروان راه سعادت مردم ،اعضای حزب ، خانواده معزز ایشان و،همه اقارب و دوستان مرحومی ابراز نموده برای زنده یاد رفیق شبرنگ بهشت برین ؛ و به بازمانده گان شان صبرجمیل استدعا می نماید.

یاد و خاطرات تابناک رفیق شبرنگ در حافظه تاریخ کشور؛ و در دل های مردمان قدردان ما جاودانه خواهدماند و نامشان برای همیشه به نیکی و افتخار یاد خواهد شد.

روحشان شاد باد!

بادرودها

پوهاند داکترمحمد داوود راوش

رییس حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

 

 

یادداشت: همچنان بدینوسیله به اطلاع رسانیده می شود که جنازه زنده یاد رفیق محمد داوود شبرنگ عضو دارالانشا و بیروی اجراییه حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان ساعت ده قبل از ظهر فردا چهارشنبه مورخ۲۴عقرب ۱۳۹۶ از منزل شان واقع مکرویان اول برداشته شده و بعداز ادای نماز جنازه در آرامگاه پنجصد فامیلی خیرخانه مینه به خاک سپرده می شود. حضور گسترده ی شما رفقای همرزم و با احساس، دراین مراسم نشانه ی از وحدت و همدلی تان و نیز ارجگزاری به شخصیت و مقام والای یک مبارزصدیق میهن خواهد بود.

 ( کمیسیون تبلیغ و فرهنگ )

 

 بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۳/ ۱۷ـ ۱۴۱۱