پیام تسلیت حزب آبادی افغانستان به مناسبت درگذشت زنده یاد رفیق دگرجنرال جمعه اڅک

 

 

با اندوه فراوان اطلاع حاصل نمودیم که رفیق دگرجنرال جمعه اڅک ،یک تن ازفرزندان صدیق وپاک نفس میهن، افسرشجاع و پرافتخارکشور داعی اجل را لبیک گفته و به ابدیت پیوسته اند.

انا لله و انا الیه راجعون

زنده یاد رفیق جنرال جمعه اڅک ،عمر گرانبهای خویش را وقف مبارزه در راه سعادت و تعالی مردم و میهن خویش کرده  و در راه دفاع از حاکمیت ملی دموکراتیک ، حفظ تمامیت ارضی و تامین امن و نظم در جامعه کارنامه های درخشانی را ثبت تاریخ کشورما نموده اند. زنده یاد جنرال جمعه اڅک که یکی از تربیت شده گان دامان پاک جنبش دموکراتیک و ترقیخواه کشور بودند، مانند بسیاری از رهبران و راهیان این جنبش درعلوی همت، شجاعت، عزت و پاکی نفس ، صداقت، جدیت درعمل وتوانایی عالی مدیریتی و فرماندهی زبان زد و شهره بوده و حتا دشنمان و مخالفین اش با اعتراف به پاکی ، زهـد و صداقت ایشان ، نام و یاد او را به عنوان نمونه ازاین صفات عالی مطرح و یادآوری کرده اند.

دارالانشای حزب آبادی افغانستان درگذشت این جنرال پرافتخار کشور را ضایعه جبران ناپذیر دانسته به این مناسبت مراتب تسلیت عمیق خویش و همه اعضای حزب را خدمت فرزندان برومند شان و سایراعضای خانواده معززشان ، دوستان و اقارب ، رفقا وهمسنگران شان و همه رهروان جنبش دموکراتیک درکشور ابراز نموده ، از بارگاه خداوند متعال برای زنده یاد جنرال جمعه اڅک مغفرت الهی و به بازمانده گان شان صبرجمیل استدعا میکند.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد!

 

با احترام

پوهاند داکتر محمد داوود راوش

رییس حزب آبادی افغانستان

 

 

اگهی های فوتی و پیام تسلیت ـ بامداد ـ ۲۱/۱ـ ۲۷۰۷

Copyright ©bamdaad 2021