پیام تسلیت دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغانستان به مناسبت درگذشت زنده یاد رفیق محمدعثمان راسخ



با درد واندوه فراوان اطلاع حاصل نمودیم که میهن عزیز و مردم قدردان ما باردیگر داغدار اندوه رفتن یکی از نخبه گان و خدمتگزاران صادق خویش شدند.
رفیق محمدعثمان راسخ شخصیت برجسته ملی - اجتماعی، مبارز راستین راه آزادی وعدالت، قانوندان متبحر و مجری سخت کوش عدالت، انسان پاک و باتقوا که مدت های طولانی درسمت های بلند دولتی تا سطح لوی څارنوالی کشور ایفای وظیفه نموده و در آخر عمرخویش با افتخار و سربلند درمیان مردم خویش زنده گی داشت و در بازار میمنه از طریق شغل شریف دوکانداری امرارمعاش حلال می نمود ؛داری فانی را وداع گفته و به ابدیت پیوست.
انالله وانا الیه راجعون
زنده یاد رفیق راسخ دیگر در میان ما نیست اما کارنامه ها و حیات آن بزرگوار میتواند درسی بزرگی برای آنانی باشد که مسوولیت وادعای تطبیق عدالت و قانونمداری را دارند.
دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغاانستان درگذشت این شخصیت فرهیخته وانسان مبارز پاک نفس را ضایعه جبران ناپذیر دانسته ، و به این مناسبت مراتب تسلیت خویش را خدمت خانواده معزز ایشان ، دوستان واقارب شان،و همه ملت نجیب افغانستان بویژه مردم پرافتخار فاریاب و همه رهروان راه عدالت و ترقیخواهی تسلیت عرض نموده برای آن ها صبرجمیل و برای آن مرحوم بهشت برین استدعا مینماید.
روح شان شاد و یادشان جاوید باد!


با احترام
عبدالرشید آرین
رییس حزب ملی ترقی مردم افغانستان

 

اگهی های فوتی و پیام تسلیت ـ بامداد ـ ۱۸/۲ـ ۲۲۰۷