گزارش جشن پرشکوه فراغت دانش آموزان اولین دوره آموزشی« فن بیان وسخنوری»

 

جمعه، ۱۵ حوت ۱۳۹۹

 یکماه قبل از امروز اولین دوره آموزشی « فن بیان و سخنوری » توسط شعبه آموزش سیاسی و تبلیغ   کمیته حزبی ولایتی غزنی ـ حزب آبادی افغانستان ، بصورت کاملا رایگان برگزار گردید که بعد از یکماه این دوره به پایان رسیده و توانستیم دانش آموزان لایق و سخنور را از این دوره فارغ بدهیم.

امروز به مناسبت فراغت این عزیزان جشن پرشکوه برگزار گردید.

دراین مراسم شخصیت های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مردم عزتمند غزنی حضور گرم و پرشور داشتند.

ابتدا برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز گردید و متعاقبا حضار برنامه به احترام سرود ملی به پا خاستند.

پس از آن رفیق مهدی رضایی، استاد رهنمای « فن بیان و سخنوری » به نماینده گی از کمیته حزبی ولایتی غزنی  حزب آبادی افغانستان ، صحبت نموده و از حضور مهمانان تشکری و قدردانی نمود، همچنان از همکاری و فعالیت های رفیق عظیمی  و جمع رفقای دیگر تقدیر و تشکر ویژه نمود.

بعد از آن محترم احمدضیا  یعقوبی، ولسوال ولسوالی خواجه عمری ایراد سخن نمود، او از دفتر ولایتی غزنی حزب آبادی افغانستان بابت برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر نمود، همچنان افزود که ما خوشحالیم ازاینکه با وجود وضعیت بد امنیتی بازهم جوانان ما بدنبال کسب علم و دانش است.

گروه سرود اجرای زیبایی داشتند، و چه با احساس میخواندند: « دوست دارم این وطن را ...»

بعدا محترم شایسته خان  غزنوی، رییس بنیاد شهید نجیب الله ایراد سخن نمود او نیز از کارکردهای رییس و اعضای کمیته حزبی ولایتی غزنی حزب آبادی افغانستان تقدیر نموده و برای شان موفقیت آرزو نمود.

در قسمت دوم برنامه تقدیر نامه های که به پاس زحمات و تلاش های احمدضیا  یعقوبی ، ولسوال خواجه عمری و رفیق مهدی  رضایی ، از طرف دفتر ولایتی غزنی برای شان در نظر گرفته شده بود، توسط رفیق مهدی  عظیمی ،  رییس کمیته حزبی ولایتی غزنی حزب آبادی افغانستان تقدیم شان گردید.

بعد از آن محترم محمدعلم  قربانی ، رییس شورای اجتماعی مردم دایکندی مقیم غزنی به پاس زحمات رییس جوان و فعال کمیته حزبی ولایتی غزنی، حزب آبادی افغانستان محترم محمد مهدی  عظیمی تقدیر نامه ی را که برای شان صادر شده بود، تقدیم نمود.

به تعقیب آن تصدیق نامه های فارغین این دوره آموزشی برای شان سپرده شد .

برنامه حوالی ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر در فضای مملو از شادی و صمیمت با دعائیه خیر اختتام‌ یافت.

محمدامین کاظمی ،

مسوول شعبه  آموزش سیاسی و تبلیغ  کمیته حزبی ولایتی غزنی  حزب آبادی افغانستان

 

 

بامـداد ـ فرهنگی و اجتماعی ـ ۲/ ۲۱ـ ۰۵۰۳

استفاده ازمطالب بامداد با ذکرماخذ آزاد است.

Copyright ©bamdaad 2021