تسلیت و همدردی شوراهای حزبی د ر اروپا

به مناسبت مرگ زودرس رفیق سلیمان کامجوعضو دارلانشا و بیروی اجراییه حزب آبادی افغانستان

 

 

پیام همدردی شورای کشوری ناروی حزب آبادی افغانستان

 

 

به مناسبت درگذشت رفیق سلیمان کامجو عضو دارلانشا و بیروی اجراییه حزب آبادی افغانستان

 

با درد و اندوه فراوان خبر مرگ زودرس رفیق سلیمان کامجو عضو دارلانشا و بیروی اجراییه حزب آبادی افغانستان را بدست آوردیم.

رفیق کامجو منحیث شخصیت ارجمند و پرتلاش جنبش دادخواهی کشورنتنها دربین اعضا و هواداران حزب آبادی افغانستان از محبوبیت بزرگ برخورداربود، بلکه رهروان جنبش دادخواهی کشور در وجود او شخصیت پرتلاش، قاطع ، پابند به آرمان های تجددطلبی و عدالت اجتماعی را می دیدند.

مرگ نابهنگام او ضایعه بزرگ برای حزب ما و مجموع جنبش عدالت خواهی کشور بوده، و خلای بزرگی از خود بجا می گذارد.

درچنین لحظات اندوه و درد بزرگ لازم است تا به هیات رهبری حزب آبادی افغانستان و هواخواهان جنبس دموکراسی و عدالت اجتماعی تعهد بسپاریم که کارنامه های ازرشمند او در مبارزه برای رشد و استحکام حزب ما ، همسویی و همکاری با احزاب و سازمانهای دادخواه و تحول پسند کشور را از یاد نبرده ، برای عملی نموده آن مبارزه نماییم. 

شورای کشوری ناروی حزب آبادی افغانستان مراتب غمشریکی و تسلیت خود را به دارلانشا ، هیات رهبری و همه اعضای حزب پرافتخار آبادی افغانستان ، خانواده و بازمانده گان آن مرحومی ، و رهروان جنبش ترقی خواهی کشور ابراز می دارد .

یاد کارنامه های درخشان رفیق کامجوهمیش باد !

 

سید افضل بهار

رییس شورای کشوری ناروی حزب آبادی افغانستان

 

 

شورای کشوری اتریش حزب آبادی افغانستان

 

پیام تسلیت شورای کشوری اتریش حزب آبادی افغانستان بمناسبت در گذشت نا به هنگام رفیق سلیمان کامجو

 دردا ! که رفیق همرزم و پیکارگر نستوه ما ، سلیمان کامجو عضو بیروی اجراییه و دارالانشا حزب آبادی افغانستان با مرگ ناگهانی خود به قافله رفته گان حزب ما پیوست و خانواده ، عزیزان و همرزمان خویش را سوگوار ساخت .

نبود فزیکی او ضایعه بزرگی برای جنبش دموکراتیک و داد خواهی کشور و حزب ماست. ما وقف بی پایان او را به امر مردم و کارنامه های بزرگش را برای اتحاد و بسیج همه نیروهای دموکراتیک ، تحول پسند و داد خواه کشور همواره بدیده قدر نگریسته و بیاد خواهیم داشت .

شورای کشوری حزب آبادی افغانستان در اتریش خود را در این سوگ جانکاه شریک میداند و مراتب همدردی و تسلیت خویش را به خانواده محترم ، وابسته گان ، رهبری و همه اعضای حزب ابراز مینماید .

یادش گرامی و راهش پیروز باد !

 

فاضل دلزاده

رییس شورای کشوری

 

 

شورای کشوری سویدن حزب آبادی افغانستان

 

پیام تسلیت  شورای کشوری سویدن حزب آبادی افغانستان

رفقای عزیز !

شنیدن خبر دردناک درگذشت رفیق گرانمایه سلیمان کامجوعضو دارالانشا  و بیروی اجراییه حزب ، تاثیرات ناگواری را بر روان اعضای شورای کشوری سویدن بجا گذاشت و معتقد اند که جبران همچو ضایعه های بزرگ دشوار به نظر میرسد. اما باید پذیرفت که این راه پیمودنیست و خاطرات نیک خدمتگزاری به میهن و مردم جاودانیست.

پیکار و مبارزات چندین دهه زنده گی پربار این مرد نستوه به همه هویداست که الگوی خوبی برای همرزمان و نسل های آینده مان میباشد.

فقدان این شخصیت مبارز یکبار دیگر به ما هشدار میدهد که باید در کنارهم بوده و بعنوان رهروان آرمانهای والای مردم زحمتکش هر چه بیشتر و بیشتر با هم و همچنان با نیروهای همسو متحد و یکپارجه بود.

شورای کشوری سویدن در حالی که خود را دراین سوگواری غمشریک میداند، روان رفیق فقید کامجو را شاد خواسته ، متیقن است که نام و خاطراتش جاودانیست.

نبود این رفیق را به اعضای گرانقدر خانواده رفیق کامجوی فقید، رهبری حزب  و تمام رفقای گرامی تسلیت میگوییم.

روانش شاد و نام اش ماندگار!

خلیل یوسف

رییس شورای کشوری سویدن حزب آبادی افغانستان

 

 

شورای کشوری فنلاند حزب آبادی افغانستان 

 

پیام تسلیت شورای کشوری فنلاند حزب آبادی افغانستان 

باتاسف اطلاع یافتیم که یکی دیگر از رهروان جنبش مترقی و عدالتخواه کشور، رفیق سلیمان کامجو عضو بیروی اجراییه  و دارالانشا شورای مرکزی حزب آبادی افغانستان زنده گی را پدورد گفته به جاودانگی پیوست.

روحش شاد و یادش گرامی باد!

رفیق سلیمان کامجو،  یکی از مبارزان فعال و سابقه دارجنبش دموکراتیک ترقیخواه کشور بود که تمام زنده گی پربار خویش را در راه تحقق اهداف و آرمانهای وطنپرستانه و انسانی وقف نمود. 

شورای کشوری فنلاند حزب آبادی افغانستان در حالی که نبود چنین شخصیت  مبارز را ضایعه بزرگ برای جنبش ترقیخواه وهمه وطنپرستان کشور میداند ، مراتب تسلیت عمیق خویش را به اعضای خانواده ، رفقا و دوستان وی ابراز داشته بهشت برین برایش آرزو می نماید.                                                                                  

 

شورای کشوری فنلاند حزب آبادی افغانستان

 

شورای کشوری بلجیم حزب آبادی افغانستان

پیام تسلیت شورای کشوری بلجیم حزب آبادی افغانستان

بمقام محترم شورای مرکزی حزب آبادی افغانستان !
با تاسف ، درد و اندوه فراوان اطلاع حاصل نمودیم که رفیق دیپلوم انجینرسلیمان کامجو، عضو دارالانشا و بیروی اجراییه  شورای مرکزی حزب آبادی افغانستان بتاریخ ۲۸ جنوری ۲۰۱۹ ترسایی جهان فانی را لبیک گفته به دارالبقا پیوستند .
انالله و اناالیه راجعون .
رفیق انجینر سلیمان کامجو، یک تن از رهروان سابقه دار ترقیخواه کشور ، پیکار جوی فعال و خسته گی ناپذیر ، دانشمند ، فروتن و در برخورد با رفقا مهربان و صمیمی بودد .
شورای کشوری بلجیم حزب آبادی افغانستان این ضایعه بزرگ را به بازمانده گان ، فامیل ، رفقا و همه دوستان عزادار و به سوگ نشسته شان تسلیت گفته ،غمشریکی خویش را تقدیم نموده از خداوند بزرگ و توانا روح شان را شاد و جنت فردوس را مقام ابدی شان استدعا میدارند .
روح شان شاد و یاد و خاطرات شان گرامی و جاویدان باد !
محمد امین حکیمی
رییس شورای کشوری بلجیم حزب آبادی افغانستان

 

پیام تسلیت شورای اروپایی حزب آبادی افغانستان

با درد ودریغ ، یکی از پیشگامان جنبش ترقی خواهی کشور ،همرزم آهنین عزم ،مبارز سابقه دار ویکی از اعضای هیات رهبری حزب آبادی افغانستان رفیق سلیمان کامجو به جاودانگی پیوست .

شورای اروپایی حزب آبادی افغانستان بمناسبت وفات نا بهنگام شخصیت فرهیخته وهمسنگر جنبش ترقیخواهی ، مبارز سابقه دار داد خواه و دموکراتیک کشور، رفیق سلیمان کامجو عضو بیروی اجراییه و دارالانشای حزب آبادی افغانستان ، عمیق ترین تاُثرات خود را به پیشگاه ترقی خواهان کشور، اعضای حزب وخانواده مرحومی ابراز نموده ، برفقای حزبی ،اعضای جنبش ترقی خواهی ودموکراتیک ، خانواده وبازمانده گان آن تسلیت گفته ،برای متوفی بهشت برین وبه باز مانده گان آن صبر جمیل آرزو میکند .روحش شاد .

با عرض حرمت

کاوه کارمل ریس شورای اروپایی حزب آبادی افغانستان

 

شورای کشوری المان حزب آبادی افغانستان 

تسلیت نامه شورای کشوری المان حزب آبادی افغانستان


با درد وانده بی پایان ،آگاهی حاصل نمودیم که شخصیت نستوده و مبارز راه عدالت اجتماعی ، پرچمدارِمکتب انسانیت و شرافت شادروان دیپلوم انجینرسلیمان کامجو عضو دارالانشا و کمیته اجراییه حزب آبادی افغانستان دیگر درمیان ما وجود ندارد و پدرود حیات گفته است.

درگذشت وی ضایعه بزرگ و فراموش ناشدنی میباشد، که قلب همه رهروان مکتب فکری واندیشه وی خود را داغدار ساخت. به این مناسبت به نماینده گی ازهیات رهبری شورای کشوری المان حزب آبادی افغانستان از ژرفای قلب به خانم عزیزوگرامی،  وفرزندان نازنین اش و متباقی اعضای خانواده شان ، وهمچنان به تمام اعضای رهبری حزب آبادی افغانستان  در راس به رفیق پوهاند داکتر داوود راوش رییس حزب آبادی مردم افغانستان ومتباقی پیروان مکتب اندیشه وی شادروان کامجوتسلیت عرض نموده ، شکیبایی بی پایان برای همه از درگاهی آفریدگارجهان تمنا دارم.
عبدالاحد شفیعی

رییس شورای کشوری المان حزب آبادی افغانستان

 

شورای کشوری هالند حزب آبادی افغانستان

پیام غمشریکی شورای کشوری هالند حزب آبادی افغانستان


با دریغ ودرد از مرگ نا بهنگام رفیق مبارز راه انسان و انسانیت و یکی از پیشتازان حزب ما رفیق سلیمان کامجو عضو بیروی اجراییه  و دارالانشای حزب ابادی افغانستان اظهار تاسف عمیق خویش را ابراز نموده وآنرا ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر دانسته و در این غم بزرگ خویشتن را شریک میدانیم .

 به فامیل شریف شان ، دوستان ، اعضای شورای مرکزی حزب ، جمیع اعضای حزب و هواداران شان تسلیت گفته و صبر ، تحمل و شکیبایی برای شان آرزومندیم .

روح رفیق از دست رفته ما شاد و راه شان پر رهرو باد .

 بامداد ـ ۱۹/۱ـ ۲۹۰۱