پیام تسلیت دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان در مورد حمله  وحشیانه تروریستی بر مسجد امام زمان

 


هموطنان عزیز و شرافتمند!

تروریستان وحشی، این مزدوران بیگانه  و دشمنان انسانیت بار دیگر در شهرکابل پایتخت کشورمحبوب ما  افغانستان حادثه آفریدند و با انجام حمله تروریستی خونبار روزجمعه  ۳ سنبله ۱۳۹۶ بر نمازگزاران بی دفاع ایکه مشغول ادا  نماز جمعه؛  و عبادت خداوند در مسجد امام زمان شهرکابل بودند، ملت متدین افغانستان و تمام انسان های با احساس را در سراسرجهان سوگوار ساختند، و با انجام این جنایت ضدبشری بار دیگر چهره قبیح  و زشت خویش  را به نمایش گذاشته و ثابت ساختند که پابند هیچ نوع موازین اخلاقی و انسانی و ارشادات دینی نمی باشند.

دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان ضمن تقبیح شدید این جنایت بزرگ ، مراتب تسلیت عمیق خویش را به خانواده های شهدا ابراز نموده ،برای شهدا بهشت برین و به مجروحان شفای عاجل از بارگاه خداوند بزرگ استدعا می نماید.

از همه هموطنان عزیز تمنا دارد تا همچو همیش بدون  در نظر داشت تعلقات مذهبی و قومی در کنارهم  چون مشت واحد قرار داشته  در راه مبارزه برضد تمام  ناملایمات؛  و تامین صلح ، ترقی و تعالی در کشور از هیچ  نوع سعی وتلاش دریغ نورزند. ضمن قدردانی از تلاش ها و جانباری های نیروهای فداکار امنیتی کشور از این دلاورمردان سرزمین خویش می خواهیم  تا با هوشیاری و دقت هرچه بیش تر در راه تامین امنیت کامل  درکشور؛ و جلوگیری از تکرار همچو حوادث تلاش همه جانبه نمایند.

 

بااحترام

پوهاند داکترمحمد داوود راوش

رییس حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

 

بامداد ـ فرهنگی و اجتماعی ـ ۱/ ۱۷ـ ۲۶۰۸