Vereniging Afghaanse Juristen in Europa

 

اطلاعیه انجمن حقوقدانان افغان در اروپا در مورد تدویرسالانه کنفرانس علمی انجمن

 

 ۱۶ اکتوبر ۲۰۱۶

اعضای محترم ، دوستان و علاقه مندان  گرامی انجمن،

قرار است  انجمن حقوقدانان افغان در اروپا بروز شنبه ۱۹ نوامبر۲۰۱۶ سومین کنفرانس علمی ـ مسلکی  سالانه خویش را  تحت عنوان « افغانستان و حاکمیت قانون » در شهر هلموند کشور شاهی هالند برگزار نماید .

انگیزه انتخاب موضوع این کنفرانس نظر به تداوم جنگ و بحران در کشور و عوامل ناشی از آنها می باشد که جامعه، دولت و ارگان های حراست حقوق شهروندان  را به چالش های بزرگ بزرگ مواجه نموده اند که در نتیجه  ابعاد وسیع حاکمیت قانون یعنی تطبیق قانون وحمایت حقوق شهروندان را مورد سوال قرارداده است.

این کنفرانس با ارایه مقالات و در تبادل نظر قرار دادن موضوعات مهم و دلچسپ به تعداد از سوالات دارای اهمیت و بر بنیاد منافع ملی و بین المللی افغانستان پاسخ ارایه خواهد نمود.  کنفرانس بدون شک دیدگاه های خویش را به جامعه افغانی، حلقات رسمی و غیررسمی سیاسی و اجتماعی داخل و خارج کشورپیشکش  خواهد نمود ،  تا باشد  که انجمن  دین ملی و وطنی اش را بر مبنای حب وطن و ادای مسوولیت در برابر ملت بزرگ ما افغانستان و مردم آن در داخل و خارج کشور ادا نماید . این کنفرانس در حدود امکانات خویش موضوعات حایز اهمیت ذیل را طی ارایه مقالات و تبادل نظرها مطرح خواهد نمود:

ضرورت حکمیت قانون، راه های مقابله با بحران مشروعیت ، ضرورت تغیر در قانون اساسی ،  نیاز مبرم به خاطر تحقق میثاق های بین المللی ، دفاع از حقوق  جنگ زده گان، بی جا شده گان مهاجر بشمول پناه جویان افغان در اروپا، صلح عادلانه و قانون محور و مسوولیت حقوقی و اخلاقی جامعه بین المللی در قبال افغانستان .

ما ضمن آرزومندی اشتراک و ادای مسوولیت شما ، به همکاری های تان ، منجمله ارسال مقالات ، پیشنهادات و نظریات  برای چنین یک جمع آمد وزین و با محتوا چشم به انتظاریم.

این کنفرانس شامل بخش های متنوع بوده در آخرین بخش آن یک برنامه  فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است.

اعضای انجمن و علاقه مندان محترم می توانند از اشتراک شان از طریق مسوولین انجمن در کشور مربوطه و یا از طریق نمرات  تیلفون که در سایت انجمن قابل دسترسی هستند، ادرس الکترونیکی و صفحه فیس بوک آن شورای رهبری را مطلع سازند . همچنان  شعبات  کشوری انجمن اسم و مشخصات دوستان و علاقمندان انجمن را که در این کنفرانس علمی اشتراک می نمایند ، به سکرتر مسوول انجمن اطلاع داده تا ایشان با درنظرداشت امکانات و ظرفیت سالون قبلاٌ دعوتنامه های کنفرانس را بتوانند بدست بیآورند.

پروگرام جلسه ، بروشور و دعوتنامه را  بعداٌ از طریق آدرس های الکترونیکی تان بدست خواهید آورد.

لطفاٌ برنامه فرهنگی در بخش اخیر کنفرانس را فراموش نفرمایید.

تماس: فیس بوک انجمن حقوقدانان افغان در اروپا

www.hoqooq.eu    /    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تاریخ کنفرانس: شنبه ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶

وقت کنفرانس : ۱۳ بعد از ظهر الی ساعت ۲۱ شب

آدرس کنفرانس:

See photos

See outside

Wijkhuis Bredeschool De Fonkel  

Address: Prins Karelstraat 131, 5701 VL Helmond

Phone: 0492 597 444

 

Wijkhuis Bredeschool De Fonkel  

 

Address: Prins Karelstraat 131, 5701 VL Helmond

 

Phone: 0492 597 444

 

با احترام

شورای رهبری انجمن حقوقدانان افغان در اروپا

 

بامداد ـ فرهنگی و اجتماعی ـ ۱ /۱۶ ـ ۳۰۱۰