ولا همی خارج هم عجب جای قشنگی است، چه قصرهایی، چه موتر هایی، چه پارک ها و تفرجگاه هایی که دل مرده را زنده می سازد و دل زنده را مرده.

از موترهای مدل جدید گرفته تا حوض آب بازی، زن ، سگرت ، ساجق و پوقانه و هرچیز خلاصه از شیرمرغ گرفته تا جان آدمی زاد ، خروارخروار مفت  و ارزان و فراوان هرطرف زیردست و پاریخته.

زنان و دختران زیبا و قول لچ و سرلچ و پای لچ آن قدرزیاد است که شما اصلا ضرورت ندارید با آنها ازدواج کنید فقط دست شانرا بگیرید و بروید لب ساحل و خوش بگذرانید و اگر کدام زن بی تربیه گستاخی کرد و با شما نرفت، درمحضرعام به آنها تجاوزکنید ، نه تنها به شما چیزی نمی گویند بلکه افتخارهم میکنند که به آنها تجاوزکرده اید.

همین طورشراب خوری و چرس و بنگ  و مورفین و همه چیز آزاد است، آزاد کشمیر!

شما فقط مرد شوید و یک بارخارج بیایید و از این همه نعمت های مفت و مجانی مستفید شوید

نمی دانم چرا تنبلی می کنید و تشریف نمی آورید؟

می دانید همین که پای مبارک شما داخل این خارجه برسد فقط بگویید: من از افگانستان، ما شیر، ما جهاد، ما دنیا را آزاد کرد.

پولیس برای تان دو دسته سلامی می زند و ازشما تشکر میکند که قبول زحمت فــرموده به خاک شان تشریف آوردید.

همین طور کارمند سوسیال فی الفور به خدمت تان می رسد و با عزت و حرمت می برد شما را به هوتل؛ و دربین راه یک خریطه کلان دالر پول جیب خرچ تان را می پردازد و دست به سینه عاجزانه و چاپلوسانه ازشما می پرسد:

آقا دیگر امر و خدمتی نیست؟

وشما می گویید، است

و امرمی کنید،

و او به چشم و سر اجرا می کند.

احساس کمبودی و یا غربت که اصلا به شما دست نمی دهد، چرا که الحمدالله شیربچه های هموطن ما دراینجا خیلی زیاد اند،با آنها یکجا می شوید کارد و چاقو و پنجه بکس یا شاخ گاو پیدا می کنید و هرکسی را که بدتان آمد، تق می زنید و چپه میکنید.انشاءالله

پس معطل نکنید و زود ازجا بجنبید و هرطوری شده سرنوشت‌ تان را به دست باندهای دزد و دغل و قاچاقچیان انسان سپرده‌ و خودتان را برسانید خارج!

اگرخدای ناخواسته حین قاچاقی آمدن به خارجه، کدام گوله و مرمی خوردید و یا درآب های بحرغرق شدید و به رضای خدا رفتید، انشاءالله حتماً به بهشت می روید وقتی به بهشت رسیدید، عسل کمترنوش جان کنید که گلون دردی پیدا نکنید و نیز فراموش نکنید که روی ماه حوران بهشتی را ازجانب ما نیز ببوسید . آمین

 

بامداد ـ فرهنگی ـ ۱ /۱۶ ـ ۰۷۰۲