سپاس نامه

سپاسگزاری و قدردانی ازغم شریکی، همکاری و تشریک مساعی دوستان!

هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفرکرده مان، مرحوم مغفور حاجی اسحق هنوز در قلبهای مان سنگینی میکند و جز  پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد، چاره ای نیست؛ طبیعت، بهار زنده گی او را به برگ خزان مبدل کرد و گل سرسبد زنده گی ما را به دیار باقی برد و روح بلندی آن مهربان، عزیز و مومن را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و ما را در ماتم و سوگ نشاند.

 به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله ازهمه ی اقوام، اقارب، دوستان، عزیزان، سروران، آشنایان و رفقای عزیز مان  که، ما بازمانده گان را درتحمل این مصیبت چه در داخل و چه درخارج کشور یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قراردادند و یا با تیلفون، ایمل، پیامک، درج آگهی در مطبوعات، نوشتن کمنت ها در فیسبوک، درسایت های انترنتی: بامداد ارگان نشراتی حزب مردم افغانستان، مشعل، ففتا ارگان نشراتی فدراسیون تورکان افغانستان، اریایی، رسالت پرچمداران ... ابرازغمشریکی و همدردی نمودند مرهمی بودند که بر قلبهای داغدارمان گذاشتند، صمیممانه تشکر میکنیم.

همچنین نظر به اینکه به علت تالمات روحی فروان و تدارک برگزاری مراسم مروجه ای عزاداری قادر به قدردانی حضوری و تیلفونی، ارایه پاسخهای به موقع  به پیامهای دوستان عزیز وسروران گرامی، بطور انفرادی نشده ایم، اعتذار ما را بپذیرید، یکبار دیگر دست همه ای شما را می فشاریم و میبوسیم و دست اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند میکنم، سلامتی و بهروزی همه ای شما را از دربار خداوند مسئلت داریم.

روح مرحوم مغفور شاد و بهشت برین نصیبش باد!

از طرف: پسران مرحومی، محمد عیسی" اسحق" و محمد ظاهر"دقیق"، حوا خداداد "نبی زاده" خواهر مرحومی، محمد عوض" نبی زاده" شوهرهمشیره، عروسها، خواهر زاده ها، نواسه ها و سایر بازماندگان.

 اول ماه – فبروری – سال ۲۰۱۵ میلادی

 

بامداد ـ اجتماعی ـ۱۵/۱ـ ۰۲۰۲