آل سعود در گنداب فساد های اخلاقی



عارف عرفان


خاندان فاسد آل سعودمدام در پناه عمامه وعبای اسلامی، به عیش وعشرت غیراخلاقی  پرداخته وجهان اسلام  را به جولانگاه  تروریستی درآورده است. کمترین جنایت واقدامات تروریستی را در گستره جوامع اسلامی میتوان سراغ  داشت که  نشان انگشت این خاندان فاسد و تبهکار در آن آذین نیافته باشد. داعش یکی از بارزترین محصولات تجارتی عربستان سعودی است که با همپیمانی شرکای غربی آن به بازار اسلام  وارد شده است.
این خاندان با گسترش تفکر وهابیت، بر پایگاه اسلام  واقعی ضربه مرگبار وارد نموده واندیشه افراط گرایی را در جامه وهابیت بر جهان صادر نموده وجنایات بزرگی را بر جهان اسلام به  انجام رسانیده است.
فساد مالی واخلاقی بزرگترین لغزش های است که این خاندان را در هم پیچانیده وسران بلند پایه این خاندان به طرز مستدام درین گنداب شنا می نمایند.
اخیرأ وبگاه «the New Arab»  آلوده گی وفساد اخلاقی یکتن از شهزاده گان مشهور آل سعود را به نشر رسانیده که بطرز آشکار رُخ دیگری این خاندان عوامفریب و ریاکار را به نمایش میگذارد. *
درین نگارش مستند خواهید دید که شاهزاده سعودی بنام سعود الفیصل  وزیر اسبق خارجه عربستان سعودی و قدیم ترین وزیر خارجه جهان که نماد سیاست خارجی عربستان سعودی بود،در زمان تصدی وزارت خارجه چگونه سرگرم راه اندازی فیلم های سکس بود.
بر پایه ادعای دادگاه فرانسه ، شاهزاده سعودی پس از راه اندازی سلسله از فیلم های سکس ،پول مصارف مربوط رانیز نپرداخته است.
براساس گزارشات، شهزاده عربستان سعودی و وزیر خارجه اسبق آنکشور توسط نزدیک ترین آشنای مراکشی خویش سه فیلم  پورنوگرافیگ (سکس) را راه اندازی نمود.
مبتنی برین گزارش، این اقدام شاهزاده سعود الفیصل و رسوایی جهانی آن، دیپلومات های سعودی را در موقعیت دشواری قرار داده است.
بر اساس اسناد دادگاه، سعود الفیصل، وزیر اسبق خارجه عربستان سعودی، که در سالهای ۱۹۷۵ تا  ۲۰۱۵  ترسایی برای مدت چهل سال دراین مقام ایفای وظیفه نمود، تصمیم گرفت تا مجموعه ای از فیلم های سکس را تهیه کند، اما بر پایه اسناد دادگاه این شاهزاده، هزینه های تولید این فیلم ها را تا حال پرداخت ننموده است.
شهزاده سعود الفیصل، نوه بنیانگذار پادشاهی سعودی، از یک شرکت خدماتی فرانسوی به  نام  «  Atyla SARL»   تقاضا   نمود تا به تولید سه فیلم ۴۵ دقیقه ای پورنوگرافی با کارگردانی یک آشنایی خیلی نزدیک مراکشی اش بپردازد .دادگاه عالی « Nanterre»که در حومه غرب شهر پاریس موقعیت دارد، این گزارش را به نشر رسانید.
ایمیل ها و پیام های تلفون همراه بین دستیارهای شخصی فیصل، « بویل انتولین» و « فرانسیسکو ساکتو» و مدیر شرکت « آتیلا »، مارک پلای، بحیث مدارک وشواهد ، به دادگاه ارایه شده است.
در میان جزییات مورد بحث از طریق ایمیل، تاریخ، محل فیلمبرداری، امضای شهزاده وفرمایشات شخصی آن برای تهیه این فیلم ها موجود اند.
به طرز نمونه، در یکی از ایمیل ها که یاد داشت فیصل را بازتاب میدهد، ناسازگاری او را در خصوص یک عمل ویژه هنگام فیلم برداری به نمایش گذاشته ، در حالی که در همین جریان ،شهزاده ، هدایت خاصی رابرای بازیگران این فیلم صادر میدارد.
دجینیا، یاد داشت مینماید که شهزاده حالت چشمان بسته وگره خورده گی بازیگران را نمی پسندید وتقاضای نو‌آوری برای تولید این فیلم ها را داشت.
 در یکی از ایمیل های شهزاده چنین آمده است « مهم است که انسان باید با همراه وهمنشین خود، نه با خشونت، بلکه با استفاده ازمهارت ها وتوانایی هایش و هدیه ای که از طرف خداوند اعطاشده است، برتری جوید » .
یکی از راویان این سناریو بیان کرد که شاهزاده سعودی، یک اپارتمان مجلل را در اختیار این دوست مراکشی خود، که نقش بازیگر این فیلم ها را بسر رسانید در پاریس گذاشت.
اما بنا بر قول رسانه های فرانسه ، هفت سال پس از اولین مکاتبات، این شرکت هنوز هم به دنبال پرداخت هزینه تولید فیلم است و تقاضای ۹۰۰۰۰  یورو یا تقریبا ۱۱۰۰۰۰ دلار  با دوران سود معینه وبالاتری میباشد.
شاهزاده سعود الفیصل به  تاریخ ۹جولای سال ۲۰۱۵  جان باخت، اما این اسناد نشان می دهد که آتیلا به دنبال حصول هزینه خود  از شرکت مالی  دیگری، بنام « SCI 25 Avenue Bugeaud»،  که توسط  یکی از دختران فیصل اداره می شود، میباشد.
این بود بخشی از دیباچه متولیان ارشد خانه کعبه که از خطر دین در بیرون از مرزها سخن  گفته وهیولای تروریستی رابا آمیزه های وهابیت بربدنه اسلام پروش میدهند.

*منابع :وبگاه The New arab

 

 

بامداد ـ دیدگاه ـ ۱/ ۱۸ـ ۱۲۰۵

یادداشت : دیدگاه های ارایه شده اندیشه و نظر نویسنده را بازتاب می دهـد. دیدگاه های حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان در اسناد و اعلامیه های رسمی آن انعکاس یافته است .

استفاده ازمطالب بامداد با ذکر ماخذ آزاد است.

Copyright ©bamdaad 2018