پیام امتنان یا سپاسنامه خانواده کرنزی

به مناسبت سهم ارزنده و صمیمانه دوستان در اندوه مرگ برادر رادمرد ما دگروال محمد امین کرنزی

 

دوستان فرهیخته ، یاران وغمشریکان گران ارج!

بی گمان مرگ برادر و دلیرما، دگروال  محمد امین کرنزی (غمی)  گردباد غم واندوه را  بر چهره های خانواده بزرگ ما پاشید. رسم روزگار است ، که بار بار همه را با چنین آزمون های سختی بیازماید.

امین کرنزی مردی بود از تبارانسانیت ، دادخواهی وصداقت وراستی که به خاطر سربلندی وبهزیستی مردم عاشقانه تپید ومردانه رزمید، این رزمایشش ، او را به چهره ی تابناک و دوستداشتنی در میان مردم ، دوستان ، خانواده ، اقارب ، دادخواهان  وهم اندیشانش  مبدل ساخته بود.

روز جمعه تاریخ پنجم ماه جون سال ۲۰۱۵ ترسایی پیکر ناشادش را در آرامگاه اویندورف شهر هامبورگ  المان به خاک سپاریدند.

در سایه اشتراک  افزون از هزار وپنجصد نفر در مراسم خاکسپاری وآیین فاتحه خوانی وختم کلام الله مجید که از کشورهای گوناگون اروپایی ، چون: دنمارک ، هالند  ، سویدن و انگلستان و از شهر های مختلف کشور المان ، همکاران ، دوستان وعزیزان ما از شهر هامبورگ  تشریف آورده و قدم رنجه فرموده بودند، موجب دلداری وکاهش  اندوه ما گردید، و  باورما را به رفاقت ، دوستی، همکاری  وهم اندیشی افزایش داد.

افزون بر آن طی مدت یک هفته پس از پخش آگهی مرگ دگروال امین کرنزی از طریق رسانه های انترنیتی ومجازی فیسبوکی ، توزیع وتکثیر آن در صد ها برگه  و رویه ها همزمان به آن پیامهای کوتاه  دوستان که به د ه ها هزار پیام از سراسر جهان واز داخل کشور  از آن میان  پیامهای سازمانهای دادخواه وترقی پسند وشخصیت های مستقل می رسید، باور ما را به دوستی وهمیاری افزایش داد وموجب کاهش اندوه وغم های رسیده از مرگ برادرما گردید.

ما در حالیکه از سهم فعال شما عزیزان ودوستان،  ازگرداننده گان تلویزیون پیام افغان، دست اندرکاران مسجد حضرت ابراهیم خلیل الله  ومعززان و روحانیون محترمی که این مراسم را با مهروزی وختم کلام الله مجید متبرک ساختند با تار و پود خود اظهار امتنان وسپاس می کنیم .

به این وسیله از یکایک شما رفیق ها ، دوستان، همکاران، آشنایان ، خویشان ، اقارب وخانواده های  گرانقدر که با اشتراک تان سایه غم را از چهره های ما زدودید. سپاسگزاری می نمایم.

آرزومندم تا ایزد منان وحنان روان پاک و آزاده عزیز ما امین کرنزی را در خلد برین مهمان رستگاران سازد.

با احترام

داوود کرنزی و زلیخا پوپل

 

اگهی های فوتی و پیام تسلیت ـ بامداد ـ ۱۵/۱ ـ ۰۶۰۶